Ads 468x60px

Pages

Senin, 19 September 2016

Password n Vacation !!!

Dear All Resetters,

I wonder why still so many people ask me for password.
So I write this once again... just join our mailing list to get the password.
Its all there, just send blank email to indoreset-subscribe@yahoogroups.com
If you do not receive the password just go to files section in
our yahoogroups... its all there...
And I announce that I will take vacation for 3 weeks
I will go to Jakarta, Surabaya and also Bandung City
So... if you there and wanna meet me just email me your
mobile phones .... Im not a new guy in Indonesian IT industry
:) ..... hope to see you all soon.
**********************************************************************
Kadang saya heran kenapa masih banyak yg bertanya password ke saya
Jadi saya tulis sekali lagi, join ke mail list kita ntuk mendapatkan semua passwordnya
Cukup kirim email kosong ke indoreset-subscribe@yahoogroups.com
Jika anda tidak mendapatkan email ttg password saat bergabung
silahkan download di FILES pada web yahoogroups kami.
Juga saya umukan bahwa saya akan bepergian selama 3 minggu
ke Jakarta, Surabaya dan Bandung.
Jadi kalau kalian penasaran ingin bertemu dengan saya
cukup email saja nama dan nomor handphone....
Saya bukan orang baru kok di dunia IT Indonesia :D
Semoga bisa berjumpa dengan rekan-rekan sekalian

Salam Reset ( Happy Reset )

Printer Lovers

Related Posts by Categories

0 komentar:

Posting Komentar